: MEREKA sentiasa ada :

Tuesday 22 November 2011

#009 : AKU....tak perlu jd ORANG LAEN....


yes!!!! its all about ME...
me...me....n..me...
why me???
coz....
 i love myself.....a lot...

wpuan aku x cantek...x bijak..x kaya..tp...
aku percaya..
setiap org pnya satu kelebihan yg tersurat n tersirat..
setiap orang pnya 1 identiti yg membezakan dia n mereka2 yg laen...
wpun sedar aku tak seberapa..jika dibanding mereka..yg jauh lebih beruntung dr ku..
buat apa di fikirkan apa best nye mereka...
buat apa merasa kekurangan dr sndiri...
ellloo....aku bangga jd dri aku....
sbb mereka2 yg di luar sne..tdk mgkin dan tdk mmpu untk jd macm aku...

mgkin pernah terlintas di fikiran kita....
knpa die cantik..aku huduh..???
knp die pndi..aku bodoh..???
knp die kaya..aku mskin...???

kita sntiasa mgharap kan ade 1 keajaiban yg ley transform dr kita..
jd sesuatu yg miracle...
4 wat...no need la..
berpijak di alam yg nyata...
apa jua yg kita lakukan..yg kita buat...
ingt..
jgn smpi tersasar jauh dr lndasan yg sepattnya...
kita akn lbih yakin dngn dr kite..
kita akn lbh hargai dr kita..
kita akn lebih kenal dr kita...
kita akn lbh bhagia...
jika....
KITA JD DR SNDR

omputeh kate---. be urself...
+ve or -ve...fikirkan sndri...

No comments:

Post a Comment