: MEREKA sentiasa ada :

Thursday 24 November 2011

#010 : Inilah AKU yg sebenar

hmmm sejak akhir2 ni rjin lak aku update diary hti aku ni...hmm ni kes terlebeh free la nih...:)

hmmm..skrg nie...saat nie..mcm2 perasaan yg bersarang di lubuk hati aku...
kisah seribu satu pasal aku...yg jarang aku kongsi ..

Dulu aku xpenah nk kisah apa2 yg jd kat keliling aku...
sebab...
aku tau aku ley survive sndiri....aku tau aku ley berdiri di kaki sndiri...
aku tau aku ley handle semua bnda sndri..aku tau aku mampu...
tapi.....
rupa2 nya...
aku lemah...
aku x kuat...
aku x tabah...
aku cengeng---> 100% yes..

selama nie pon aku berpura2 can do anything...but i cant..
aku masih perlukan sokongan dr org2 kat keliling aku...
mgkin aku dah terbiasa buat segala bnda sorang2..dr dulu lg..dri aku sekolah rndah..sek mngah...
mgkin juga sbb aku puteri tggal dlm kluarga...dan mgkin juga sbb aku kekurangan kwn2...sob..sob...
tah la...yg pasti...aku da terbiasa...aku da biasa sorang2...

tp sebagai manusia normal...yg pnya hati n perasaan...aku sedar...orang2 kat keliling ku lah yg membantu mencorakkan warna warni dri ku...

No comments:

Post a Comment