: MEREKA sentiasa ada :

Saturday 6 August 2011

#002 : AKU adalah AKU


NOBODY PERFECT!...
serius 100% btol rite.....

kadang-kadang kite berusaha untuk menjadi yg terbaek dripada mereka2 yg terbaek....
sejauh mne kite pergi..setinggi mane kite gapai kejayaan...ingat la....be yourself...
: xperlu jd org laen untuk dptkan sesuatu...
: xperlu jd hipokrit semata2 untuk mnjaga hati..
: xperlu berpura2 untuk memenangi hati org laen....

walau kdg2 apa yg terluah..apa yg terucap..apa yang terlintas di fikiran kite...adalah sesuatu yg menyakitkan hati...tp percayalah....its better than u lie....

mgkin sbb tu org susah nk fham aku....
ini lah aku-----< aku lebh suka buat apa yg aku suka >
aku x peduli apa org ckp psl aku...aku x kesah apa yg org kate tentang aku....
sbab aku tau----<siapalah AKU>
see---> nie la aku...bkn u alll..ok!


2 comments:

  1. menjadi jujur adalah satu kelebihan.

    jujur membuatkan kawan juga menjadi jujur dengan kita.

    dan jujur juga melepaskan kita dari beban untuk berpura-pura..

    berpura-pura yang akhirnya buatkan kita penat.

    ReplyDelete
  2. btol tu ,,...sngt letih bila terpaksa jd org laen yg bkn dr kite sndri...
    knp perlu hipokrit?
    walau buruk mne pon..walau seteruk mne pon perangai kite....juz b urself kan.....
    org yg betul2 kenal kite..yg betol2 faham kite...dia lah yg betul2 tahu siapa kite....
    kesimpulannye..terima la spae juga yg berada di keliling kite..SEADANYA.....

    ReplyDelete