: MEREKA sentiasa ada :

Monday 26 December 2011

#020 : AKU & tulip

Tulip ooo tulip....
yeahhhh dalam banyak2 bunga kat dunia ni...aku mmg gile kan 1 bunga ni jerk....TULIP....
tak tau la knpe aku minat sngt kat bunga ni...mgkin sbb aku aku suke kaler purple kot----> erk ape kne mengena...
Orang cakap Tulip ni membawa erti RASA CINTA dan TUAH...
yEs....i believe it ok..
Hati aku akn sejukkk je bile terpandang bnga tu..lg2 purple tulip...
see....cantik kannn..kannnnn...kannnnnn
Lagi 1 orang cakap bunga kaler ungu ni bermaksud 
'Apa Yang Penting Semangat Yang DiPerlukan Untuk Melakukan Apa Saja Yang Diinginkan'..
Yeaaaayyyyyh...mmg btolll...sebab aku akn buat apa saja untuk memenuhi segala keinginan aku...


Haaa...yang ni artikel aku jmpe kat laman sesawang mne tah...makna disebalik warna tulip..aku copy paste jerk...


BUNGA TULIP
makna -->Cinta yang Sempurna
Putih
: permohonan maaf
Merah
: percayalah padaku , deklarasi cinta
Kuning : cinta yang tidak ada harapan, cinta bertepuk sebelah tangan
Orange : energi (semangat), hasrat dan gairah
Pink : peduli
Ungu : kebangsawanan
Dua warna : mata yang indah


Ada 1 kaler tulip yang jarang jmpe..yaeahh..black tulip..mgkin orang sering kaitkan black ni ngn kematian kot...tp bg aku..its very nice wat....cantik ...

and disebabkan minat yg mggila kat tulip ni..makanya aku memasang angan2...opsss...bukan angan2 ok..aku akn pastikan angn2 aku mnjadi kenyataan.....untuk menziarahi...eh bkn ziarah..tp melawat ngn 2 biji mata aku ni ke negara yg sangt lah terkenal nagn bunga tulip nie..kat mne.....heee haaaaaa....mne lagi kalau bukan -->

AMSTERDAM, HOLLAND

haaa...aku nak tngk kincir angin ni haaaa

see..giler cantek kan..mcm2 kaler ade

ade tasik lg

atdoiii..tenang nye jiwa....

its beautiful ok
bila la impian ni tercapai..tp insyaalah....nnti da kawen aku pujuk la my husben g hanimun kat cni....best kottttt....kan...orang cakp dr angn2 la jdi kenyataan kan...and i wish...all my dream become reality....who knows rite!!! 



p/s --> i wish before umoq 30thn aku akn jejakkan diri aku kat cni.....hopefully......

2 comments:

  1. subhanallah! mmg cantik.teringin nk pergi amsterdam jugakk.huu :DD

    jemput singgah :)
    http://hisomi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kannnnnn.....mmg cantekkkk....mmg teringin..tringn nk g sne..insyaalah....ade rzki..boley g....

    ReplyDelete