: MEREKA sentiasa ada :

Friday 4 November 2011

#007 : AKU & sahabat

teman!!sahabat!!kawan!!member!!
BFF~bestfrenz forever
semuanya memberi erti yg besar padaku,,,


sahabat nie...ada macam2 rupa~~macam2 perangai...macam2 ragam...ada sahabat yg boleh bersusah senang ngan kita...yang boley ketawa menangis bersama kita..yg boleh bertepuk tampar bergurau senda ngan kita..ada jugak yang jenis tikam dr belakang...depan mulut manis belkg mulut cam longkang...
Bff? ye...bff sangt penting bg aku..bagi aku..aku tak perlu kawan yang beribu2..cukup la satu dua tiga... tp itulah yg setia ngan aku..yang terima aku seadanya..yang boleh bersenang..bersusah..bersedih..gembira...yg sentiasa ada bile aku perlukan die...apa guna kawan yang beribu..tetapi hanya untuk mengisi masa terluang..yang hanya memperkatakan perkara yg buruk...yg sntaiasa down kan kite..yg sntiasa -ve terhadap persekitaran...no...aku tak perlukan itu semua...
aku benar2 perlukan sahabat yg boleh meminjamkan bahunya pada aku bila aku sedih...yang boleh jd tukang lawak tuk menceriakan aku...yang sanggup kehulu kehilir teman aku shoping  bila aku keseorangan..


p/s--> my bff yang sentiasa bersama aku dari dulu~kini~dan insyaallah selamanya..masrina..shakila..ina..ida...tq coz sudi jd teman dunia akhirat aku..aku sayang korang semua....

2 comments:

  1. hahaha.. tq gak pd ko sbb slalu ade ngn aku.. luv u so much!

    ReplyDelete
  2. ur alwayz be my bff dear~~~~~mmmuaahhhh,.....

    ReplyDelete