: MEREKA sentiasa ada :

Saturday 6 August 2011

#001 :AKU budak baru belajar:

6 Ogos 2011 bersamaan 6 Ramadhan...


AKU budak baru belajar BLOG!!..klu salah tolong tunjukkan...
(sila baca sambil nyanyi OK!)
tetiba hati nie tergerak untuk berkongsi rasa hati...
mungkin sebab aku ni jenis yg suka pendam..jarang meluah(???..ye ke) hehehe...
tapi bagi aku blog adalah satu medium untuk aku bercerita tanpa had...asalkan tidak menyalahi undang2 malaysia dan tak melangkau aspek kemanusian alam sejagat --ape daa merepek--
apa pon...tujuan aku mencipta blog ''SIAPALAH AKU'' ni adelah..---->
jeng..jeng..jeng...

* luahkan apa yg aku rasa..ape yg aku pikir yg tak termampu untuk aku luahkan kepada sesetengah orang...
* berkongsi  saat2 kesedihan...kegembiraan yg aku rasa...
* mungkin inilah diary hidupku yg tidak pernah orang tahu...
* yg penting INI LAH AKU....

2 comments:

  1. ye la..ko kan bff~ku...wpon x sntiase di cc tp hnye hati kite yg tau ape yg kite rse~kan....

    ReplyDelete