: MEREKA sentiasa ada :

Wednesday 30 November 2011

#017 : kenAPA???

*buat dia yang pernah hadir dalam hidup aku...
walaupun seketika...
__________________________________________________________________

Kenapa dia yang ku cinta…
Kenapa dia yang ku sayang….
Kenapa dia yang ku rindu….
Kenapa dia yang ku puja….
KENAPA DIA !!!!!!!!!!!

Kenapa dia hadir dalam hidupku…..
Kenapa dia muncul dalam diriku…
Kenapa dia tiba disaat aku memerlukan….
KENAPA DIA !!!!!!!!

KENAPA DIA !!!!!! KENAPA DIA !!!!!!

Kenapa aku boleh terbuai dengan mimpi-mimpi ini….
Kenapa aku boleh tergoda ….
Dengan lirikan matanya….
Dengan senyumannya…
Dengan tingkah lakunya….
Dengan suaranya….
Dengan gayanya….
KENAPA !!!!!!!!

Kenapa dia buat aku begini….
Kenapa dia mempermainkan perasaan aku….
Kenapa dia mengusik hatiku…
Kenapa dia membelai jiwaku……
Kenapa dia musnahkan harapan yang kuharapkan…..
KENAPA DIA !!!!!

Kenapa aku tidak boleh melupakannya…
Kenapa aku kalah dengan perasaan ini….
Kenapa aku boleh lalai di buai angin cinta…
Kenapa aku boleh lupa diri…
Kenapa aku cintakan dia…
KENAPA!!!!!!

KERANA !!!!!
Aku sayang dia…
Aku cinta dia…
Aku hanya mahu dia  saja dalam hidupku…
HANYA DIA……
Walau akhirnya….
Aku terpaksa melepaskan dia pergi….
Dan mengakhiri pertanyaan ini……







2 comments: