: MEREKA sentiasa ada :

Saturday 26 November 2011

#012 : AKU & mereka .... indahnya SAAT itu.....

LOST WORLD OF TAMBUN~~GUA TEMPURUNG~~KELLIE CASTLE~~ CAMERON HIGHLAND...
indahnya memori ketika itu..
buat pertama kalinya aku bercuti bersama fmily...pelik bukan...tp mmg itu lah knyataan...
aku nmpak betapa ceria nya wajah mak bila kami bawak die pergi bercuti...
percutian 3hari 2 mlm tu btol2 meninggalkan satu memori yg tak akn aku lupakan...

1st day || lost WORLD of TAMBUN ||

 2nd day || KELLIE CASTLE ||
2nd day || GUA TEMPURUNG ||

2nd day || GUA TEMPURUNG ||
3rd day || CAMERON HIGHLAND ||
owh..bila la memory ini akn berulang lg...
semoga kebahagian tetap mnjadi milik kami..insyaallah..
aku sayang mak....abg..n adek2 aku....

nie adek aku yg lg sorang..die tak dpt join sekali time kami ber oliday....
hope next oliday...kami sekeluarga dpt completekan  1 family

No comments:

Post a Comment