: MEREKA sentiasa ada :

Monday 8 August 2011

#004 : oh!!! AKU-kah yg ego????



hari nie hr  istimewa buat die...
ak msj..die lgsung x rply....kol...lg la x pick up...
knpe die menjauhkan diri...
ak ke yg bersalah....tp dia yg mulakan dulu...die yg cipta segala masalah nie...


'berat mata memandang...berat lg bahu memikul'


ok fine...kdg2 aku mengaku..mmg ak keras kepala..bak kate mak aku..'degil berantu'...amek kau!!!!...
kadang2 yessss...aku ego...tpu je..bkn kdg2..tapi selalu....


sikap suke pendam perasaan ni la kdg2 yg wat ak cepat memberontak bile ade bnda yg aku x puas ati,,,tp aku susah nak luahkan perasaan aku tuh!!!!
bile ak marah aku prefer diam...bile aku x setuju terhadap sesuatu prkara pon aku diam walau dalam hati 
memaki hamun...aku selalu ade perasaan 'self-esteem' dlm diri...sangt ok!!!..bnyak bnda negetif dlm diri aku...
smpi kdg2 ak x ley kontrol segala bnde2 yg x baek dlm diri aku tuh..tp tu dulu ok!! seriuss...skrg nie..aku da ade sorg motivator yg slalu motivate aku...mcm mne nk kontrol segala bnda -ve tu..alhamdulillh...ak da jd budak baek skrg wpon baran tu ttp ade..hahahha...ah!!! next time la entry psl penghijrahan dr budak -ve ke budak +ve ok!!!!
.sbb tu aku cakap...orang yg btol2 faham aku je tau aku cam mane....n mereka2 yg faham tu la yg tau mcmmane ak syg gile kat depa....


"Jika saya kata saya sayang, bermakna saya betul-betul sayang"----> ayat cilok ok!

aku sayang org2 yg syg aku...aku paling takut prkataan 'PERPISAHAN' sbbbbbbb....
aku da pernah rasa kehilangan org yg tersayang...sbb tu aku x nk hilang org2 yg aku syg lg..serius..aku xnak...
sebab tu..aku x nak die hilang lg...


aku dpt rase mesti dia rse tersisih...bkn kami sisihkan die..seyes..xde niat pon..mgkin salah faham tue yg wat 
die jauhkan diri...mungkin die rse tu jln terbaek...aku cume mampu berdoa akn wujudnya satu perubahan  dlm diri die.....aku bukan lah terlalu ego hgga nk membiarkan dia prgi cam tu je..tp itu jln yg die nak...
owh!! ak pon tau mgkin aku bkn yg terbaek...ak blom mmpu tuk jd yg terbaek....
aku hnya seorg hamba yg tahu menjatuhkan hukuman manusia tnpa berpegang kepada norma kehidupan yg sebenar..ah! sngt merapu sudah..


hr nie hr jadi die yg ke-28...mgkin dia sedang berbahagia dngn life die..mgkin die mmg inginkan ucapan2 dr org2 yg die syg..


'epi bzdy...may allah bless u alwayz...smoga apa yg ko ingin kan akn tercapai...ikhlas dr adek-mu..ak sntiasa syg ko wpon ape pon yg terjd antara kita'------> ni la mesj yg aku hntq tuk abg aku......
seyes..ak syg gile...rindu gile kan die....



kalau la abg aku ade blog---.msti die terharu ngn adek-die ni.....



2 comments:

  1. ayat aku tu yg ko cilok!! haha
    hurmm... sabar la eh.. mntau ade hikmah lebaran ini.. smoga ko ok..
    aku syg ko.. ko tau kn? mmuah!

    ReplyDelete
  2. hahahaha....lebiu kat ko gak....insyaalah..aku tggu gak mne tau die blik rye ni....

    ayat bessttt----> so pnjam la..hikhik

    ReplyDelete